استاد شیخ حسین انصاریان در مراسم شب قدر/باطن 90درصد خانم های بی حجاب با خداست

شیخ حسین انصاریان در سخنرانی شب بیست و یکم ماه رمضان گفت: ۹۰ درصد خانم های بی حجاب را مقصر نمی دانم و خیلی هم دعاگوی آنها هستم و دلم برای شان می سوزد حتی اگر بگویند غلط کرده ای. باطن این خانم ها با خدا است. با نماینده های آنها صحبت کنید و خواسته هایشان را بشنوید.

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه : مراسم معنوی و اعمال عبادی شب 21 رمضان شب قدر با شکوه هرچه بیشتر و حضور چشمگیر زنان و دخترانی که بنا به هر دلایلی مدتیست که با برداشتن حجاب بدین گونه اعتراض خود را به حکومت و مسئولین اعلام می دارند برگزار شد.

و متاسفانه خط سیر دوگانه رسانه های دولتی و حکومتی همچنان در برخورد با مقوله حجاب دختران و زنان ادامه دارد و اگر زنان و دختران کم حجاب و بدون حجاب در مراسمات ملی و حکومتی همچون راهپیمایی روز قدس و 22 بهمن و یا مراسمات دینی و مذهبی همچون شبهای قدر حضور داشته باشند این رسانه ها در مطلب خود از دختران و زنان کم حجاب از سرمایه های کشور یاد میکنند اما اگر به غیر از موارد فوق باشد آنها را مروج فساد و فحشاء و عناصر متصل به دشمنان می دانند!

اما شب گذشته و در خلال برگزاری مراسم معنوی و عبادی شب قدر استاد شیخ حسین انصاریان از تریبون خود به سود دختران و زنان کم حجاب و بدون حجاب استفاده کرد و بیان داشت :

*هرکس لازم است بشنود، با روزی کسانی که مرتکب منکر می شوند نباید درگیر شد.

*حضرت علی تا روز آخر روزی کسانی که میگفتند به آخرت اعتقادی ندارند را پرداخت کرد. به هر گنهکاری منافق نگویید.

*عباد خدا را نترسانید. به هیچکس نگویید فردا ساعت پنج صبح اعدام می شوی در حالیکه نه حکم او اعدام است و نه می خواهید اعدامش کنید.

*یک‌مصداق اسیر، زندانی ها هستند. اگر من را زندانی کردید، بر سر من نزنید، به من فحش ندهید، هرچه خواستم به من بدهید.

*ای برادران زندان بان و ای برادران دادگستری، مولا علی به امام حسن(ع) گفت ابن ملجم گرسنه است، غذای من را برای او ببرید.

*آنها که صندلی دارند اگر غیر این عمل کنند، ضد قرآن هستند.

*حالا اگر میخواهید من را دستگیر کنید و بگویید مخالف جمهوری اسلامی هستم. خیلی خوب، شاید من و چند نفر دیگر مخالفتی هم داشته باشیم و جریمه هم بشویم.

*۹۰ درصد خانم های بی حجاب را مقصر نمی دانم و خیلی هم دعاگوی آنها هستم و دلم برای شان می سوزد حتی اگر بگویند غلط کرده ای. باطن این خانم ها با خدا است. با نماینده های آنها صحبت کنید و خواسته هایشان را بشنوید.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا