جدیدترین اخبار مربوط به گذرنامه و برگ گذر ویژه اربعین

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا جدیدترین اخبار مربوط به گذرنامه و برگ گذر ویژه اربعین را تشریح کرد و راهکارهایی برای اخذ سریع تر گذرنامه گفت.

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه :سردار محمد شرفی فرمانده قرارگاه اربعین فراجا در گفت و گو با خبر ساعت ۱۴ گفت: شرایط امنیتی در عراق به حالت عادی برگشته است و از امروز صبح ساعت ۸ اعلام شده که تمامی مرزهای ۵ گانه باز هستند.

وی با اشاره به اینکه تردد در تمامی مرزهای ۵ گانه روان است، گفت: زائرانی که دارای مدارک معتبر هستند یعنی باید یکی از سه مدرک گذرنامه، برگ تردد ویژه اربعین و یا گذرنامه مهر اعتبار زده شده را داشته باشند تا بتوانند از مرز عبور کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ هزار نفر به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده اند و ۲۰ هزار نفر درخواست برای صدور برگ گذر ویژه اربعین ثبت کرده اند.

شرفی با اشاره به اینکه ۳۰ هزار و ۹۷۷ مورد درخواست برای صدور گذرنامه ثبت شده است، گفت: تا به امروز ۳۵ هزار و ۴۵۱ گذرنامه چاپ شده است.

وی با بیان اینکه تمامی ظرفیت پلیس برای هرچه سریع‌تر ثبت و چاپ گذرنامه پای کار آمده است، گفت: اعلام کرده ایم که تا زمانی که متقاضی هست ارائه خدمات ادامه داشته باشد و حتی اگر بعد از ساعت ۱۸ هم مراجعه کننده است کار را ادامه دهند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به اینکه دو راهکار برای هرچه سریع‌تر رسیدن گذرنامه به مردم وجود دارد، گفت: افرادی که زائر هستند دو راهکار دارند تا زودتر گذرنامه هایشان بدستشان برسد، یک اینکه از برگ گذر ویژه اربعین استفاده کنند و دو اینکه به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ که مراجعه می‌کنند، درخواست کنند سیستم آنی ارسال برایشان فعال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا