انهدام مرکز فرماندهی جبهه النصره در ادلب سوریه

مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه اعلام کرد مرکز فرماندهی جبهه النصره در حمله هوایی روسیه و سوریه در نزدیکی شهر ادلب منهدم شد.

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه : مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه اعلام کرد مرکز فرماندهی جبهه النصره در حمله هوایی روسیه و سوریه در نزدیکی شهر ادلب منهدم شد.

به گزارش شبکه خبری المیادین، معاون رئیس مرکز آشتی در پایگاه حمیمیم سوریه اعلام کرد: یک مرکز فرماندهی تروریست‌های جبهه النصره در حمله هوایی مشترک روسیه و سوریه در نزدیکی شهر ادلب در شمال غرب سوریه منهدم شد. این مرکز را افرادی اداره می‌کردند که مسؤول حملات تروریستی به نیروهای دولتی سوریه و غیرنظامیان بودند. تروریست‌های جبهه النصره طی ۲۴ ساعت گذشته حملاتی را در استان ادلب در شمال سوریه انجام دادند که منجر به کشته شدن یک نظامی سوری و زخمی شدن چهار نظامی دیگر شد.

۱۹ ژوئیه وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که یگان‌های ارتش سوریه تجهیزات نظامی و سلاح‌های گروه‌های تروریستی در حومه حلب و ادلب را منهدم کردند.

وزارت دفاع سوریه اواخر ژوئن نیز اعلام کرد که نیروهایش با همکاری نیروی هوایی روسیه مقرها و انبارهای تروریست‌ها در حومه ادلب را منهدم کردند.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا