واکنش فرزند مداح مشهور به ضرب و شتم یک خانم معترض

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه: روز گذشته فیلمی از تجمع اولیای دانش آموزان مدرسه دخترانه سیزده آبان تهران که در اعتراض به مسمومیت دانش آموزان،مقابل مدرسه تجمع کرده بودند منتشر شد که بعداز ساعتی،در شبکه های اجتماعی وایرال شد و واکنش بسیاری از کاربران و مخاطبان فضای مجازی و حقیقی و بسیاری از صاحبان نظر را در پی داشت.

در فیلم وایرال شده چند تن از افراد لباس شخصی که مشخص نیست برای کدامیک از سازمان های نظامی ،انتظامی و امنیتی هستند اقدامات غیر قانونی را علیه یک خانم جوانی که مادر یکی از دانش آموزان مسموم شده بود را انجام میدهند و با خشونت فراوان به وی دست می زنند و موهای وی را می کشند.

اکنون داوود کریمی فرزند محمود کریمی مداح مشهور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار شناسایی این افراد لباس شخصی و جاری نمودن حد بر آنها در ملاعام شده .

واکنش داوود کریمی فرزند محمود کریمی(مداح)

گرچه این واکنش نقطه عطفی برای قشر مذهبی و متدین محسوب می شود که در زمانهایی که دیگر اقشار جامعه از قشر مذهبی انتظار دارند که سکوت نکنند اما در تحلیل رفتار آقای داوود کریمی باید سوال پرسید که آیا اقدامات زشت و غیرقانونی افراد لباس شخصی علیه شهروندان ولو اینکه معترض باشند ،جدیدا در کشور اتفاق افتاده است؟

در مهر و آبان و اذر۱۴۰۱ آیا همین گروه های لباس شخصی به اموال مردم معترض از جمله شیشه خودروها،واحدهای تجاری و مسکونی صدمه و آسیب وارد ننمودند؟

چرا در آن موقع واکنش مناسب در محکومیت اقدامات و رفتارهای زشت و غیرقانونی گروه های لباس شخصی که اکثرا نیز در هیئت ها تردد دارند و به تعبیری پامنبری آقایان مداحان هستند،از خود نشان ندادید؟

امید هست که از این پس در برابر این رفتارهای مسموم و زشت و غیرقانونی افراد لباس شخصی ولو اینکه از دوستان خودتان باشند سکوت نکنید

برای مثال ،مردم و مستمعین پدرتان آقای محمودکریمی،انتظار داشتند که در موارد بسیاری موضع گیری کنند ،( مرگ خانم مهسا امینی،اختلاس ۹۲ هزار میلیارد تومانی ذوب آهن،قتل مشکوک یک نوحه سرا و مداح معترض حمیدرضا روحی،و و و ) اما متاسفانه ترجیح دادید که سکوت کنید .

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا