اعتراض حیدر خمسه به افزایش نرخ دلار و عدم مدیریت

حیدر خمسه از مداحان به افزایش نرخ دلار اعتراض کرد

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه : حیدر خمسه یکی از مداحان، به افزایش بی رویه نرخ دلار که هم اکنون در بازار 51000هزار تومان معامله می‌شود اعتراض کرد !

البته اعتراض مداحانی همچون آقای خمسه بیشتر جنبه نمادین دارد زیرا که هر مراسمی که از سوی نهادها و سازمان‌های  دولتی و حاکمیتی برگزار میشود مداحان، در آن مراسم حضور دارند یا به عنوان مدیحه سرا و مداح یا به عنوان مدعو!

آقای خمسه نمیشود دوسر بازی کرد

نمی شود هم از امکانات دولتی و حاکمیتی برای برگزاری مراسمات مذهبی استفاده کنید و هم ادعای  مردمی بودن داشت و از ترس اینکه منزوی نشوید و به خاطر حفظ مخاطب و مستمع هر از گاهی یک توییت و استوری انتقادآمیز به مسؤلین بی مسؤلی که هیچ اختیاری برای رفع مشکلات ندارند زد ! و هم در مراسمات و جلسات دولتی و حاکمیتی که مسولینش مسبب اوضاع بد اقتصادی و معیشتی مردم هستند شرکت کرد

در اعتراضات اخیر که پس از مرگ مرحومه خانم مهسا امینی رخ داد ،عده کثیری از هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون،موسیقی و ورزشکاران در اعتراض به دولت و حاکمیت اقدامات مدنی همچون عدم شرکت در مراسماتی که از سوی وزارت ارشاد و وزارت ورزش برگزار میشد را انجام دادند و برخی از آنان نیز از حضور در جشنواره فیلم و موسیقی فجر امسال انصراف داده و اینگونه اعتراض خود را اعلام نمودند و با مردم معترض همراهی کرده و اما شما مداحان که همیشه عادت به دوسر بازی کردن دارید و به تعبیری هر جایی که نسیمی بورزد اگر در آن نسیم سودی باشد خود را در مسیر وزش آن نسیم قرار میدهید!

اکنون مواضع خود را به صورت صریح و روشن برای افکار عمومی خصوصا مخاطبان هیئتی اعلام بفرمایید.

نمیشود که از امکانات حاکمیتی و دولتی جهت برگزاری مراسمات مذهبی استفاده کنید،از تریبون صداوسیما استفاده کنید معروف و مشهور شوید و از طرفی دیگر از حیث ترس منزوی شدن با جماعت معترض برای به دست آوردن دل آنان بر یک مسؤل بی مسولی بتازید

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا