موضوعات داغ

واکنش علوی تهرانی به اهانت رائفی پور به اهل بیت علیهم‌السلام

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه و به نقل از روزنامه فرهیختگان : اخیرا ویدئویی از سخنان علی‌اکبر رائفی‌پور منتشر شده که وی ادعایی درباره شوخی‌های اهل‌بیت علیهم‌السلام مطرح می‌کند. این اظهارات ابتدا با واکنش حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ جعفر تبریزی مواجه شد.

‌حالا حجت‌الاسلام والمسلمین علوی تهرانی در سخنرانی شب گذشته نیز انتقادات صریحی نسبت به علی‌اکبر رائفی‌پور مطرح کرده است.

 

او با بیان اینکه «هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسه؟ چون با یک لشکر سایبری به همه فحاشی می‌کند و همه کوتاه می‌آیند» درباره سخنانی از رائفی‌پور که اخیرا درباره ادعای شوخی‌های منتسب به اهل بیت(ع) گفته، شدیدا گلایه می‌کند.

منبری معروف تهران با گلایه‌ای از اینکه راه بستن انتقاد به این فرد این است که می‌گویند «تقطیع شده و لشگر مجازی‌اش به طرف مقابل حمله می‌کند» می‌گوید: من سکوت نمی‌کنم. ای کاش حضرت آیت‌الله تبریزی زنده بود. ای کاش حضرت آیت‌الله صافی زنده بود. ای کاش علامه امینی زنده بود. ای کاش شرف‌الدین زنده بود. ای کاش میرحامد حسین و شیخ احمد کافی و شیخ احمد رحمانی همدانی زنده بودند و می‌دیدند که بواسطه خودی چگونه به حریم اهل‌بیت توهین می‌شود، ای کاش موسسه‌داران امامت در قم هشیار بودند و می‌فهمیدند با چه کسی باید حرف بزنند… چرا ما بخاطر تو چوب امام زمان را بخوریم؟ چون در مقابل حرف تو سکوت کردیم، من سکوت نمی‌کنم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی تهرانی با دعوت به مناظره و پرسش از سازمان تبلیغات و بیان اینکه «اشتباه یکبار اتفاق بیافتد خطاست ولی وقتی تکرار شد می‌شود خط» گفته است: امیدوارم درست تصمیم بگیرید. با هوچی گری و فحاشی و این‌جور بحث‌ها کار به جایی کشیده نمی‌شود. نمی‌دانم متولی رسیدگی به این صحبت‌ها اصلا چه کسی است؟ ولله اگر وهابیت پول خرج می‌کرد تا این حرف‌ها زده شود چقدر باید خرج می‌کرد.

جهت مشاهده ویدیو اهانت رائفی پور و پاسخ حجت‌الاسلام علوی تهرانی کلیک کنید

پایان خبر

منبع
انصاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا