اسکورت مسلحانه آقای عبدالحمید اسماعیل زهی+فیلم

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه : عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی اهل سنت زاهدان و از چهره های شاخص اهل سنت ایران مدتیست که در پوشش نقد و انتقادات حرف های ناشایست و بعضا اهانت آمیز را نسبت به برخی از سران جمهوری اسلامی از جمله رهبر معظم انقلاب در تریبون نمازجمعه این شهر به زبان جاری می سازد.

پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه به فیلمی دست یافته که لحظه خروج عبدالحمید اسماعیل زهی از مسجد مکی به سَبکِ رهبران و فرماندهان داعش و سران حکومت آل سعود را نشان می دهد که قطاری از خودروهای تویوتا هایلوکس با چند نفر مسلح به سلاح کلاشینکف یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز سیاه رنگ را اسکورت و محافظت می کنند.

خدمت فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی که وظیفه حفاظت از شخصیت ها در جمهوری اسلامی را بر عهده دارد عارضیم که اکنون که این آقا(عبدالحمید) و حامیانش و طرفدارانش نسبت به رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی لفاظی می کند و گاها حامیانش شعار های تُندی علیه رهبری سر می دهند دلیلی بر حفاظت از ایشان وجود ندارد.ضمن اینکه افراد مسلح گروه محافظین وی نیز باید خلع سلاح گردند.

از سپاه انتظار می رود که نسبت به خلع سلاح نمودن گروه های مسلح حامی عبدالحمید اقدام کند و ایشان نیز همانند یک روحانی عادی تردد نمایند.

 

2 دیدگاه

  1. ایشون خودش رو خیلی جدی گرفته
    فکر کرده کسیه که اینجوری کاروان خدم و حشم به راه انداخته
    باده هوا برداشتش

    3
    1
  2. همه اینا برای بازی و فریب افکار عمومی هست مگه میشه از حکومت انتقاد کنی بعدش حکومت برات محافظ مسلح بزاره؟مگر ایشان منتقد حکومت نیست چطوری با محافظ مسلح آزادانه تردد میکنه؟اکثر کسانی که مخالف و منتقد حکومت هستن در زندان هستن

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا