اعلام حمایت قاطع جامعه‌ی اطلاعاتی کشور از سپاه

جامعه‌ی اطلاعاتی کشور در اطلاعیه‌ای حمایت قاطع خود را از سپاه اعلام کرد

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه و به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات ،اطلاعیه ای در جهت حمایت از سپاه پاسداران منتشر گردید که متن این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
و اعدوا لهم ما استطعتم من قوّه

وزارت اطلاعات و جامعه‌ی اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام همبستگی کامل خود با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان رکن رکین نیروهای دفاعی کشور، اقدام بی‌ارزش، شتاب‌‌زده و نابِخردانه‌ی پارلمان اروپا را محکوم می‌کند.

اتحادیه ی اروپا که در حال حاضر در وضعیت بی‌سابقه‌ای از بحران عدم همبستگی، ضعف کارائی و سوء عملکرد به سر می‌برد، اثبات کرد که درگیر سوء محاسبه و بحران هویت نیز هست و نه تنها اِشرافی بر واقعیات صحنه ندارد بلکه به عروسک خیمه شب‌بازی تروریسم دولتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و گروهک‌های ضدّ ملّی و منفور تبدیل شده است.

بر اساس اطلاعات پنهان و آشکار، مرحله‌ی اوّل این اقدام سخیف و نمایشی، تحت تأثیر لابی‌های تروریستی، کارسازی شده و کارگزاران مسلوب الاراده‌ی این پارلمان، آنرا به زعم خود عملیاتی ساختند. اروپایی‌ها که برخلاف آمریکایی‌ها دارای پیوستگی سرزمینی با منطقه حسّاس غرب آسیا هستند، اگر تجربه اقدام مشابه آمریکایی‌ها را مرور می‌کردند، این عمل غیرقانونی و مردود که خلاف بند ۷ ماده ۲ منشور ملل متحد است را مرتکب نمی‌شدند. سؤالی که مردم اروپا از اعضای پارلمان اروپایی و دولت‌مردان خود در این اتحادیه باید بپرسند این است که این اقدام به‌اصطلاح تحریمی علیه بزرگ‌ترین نیروی مبارزه با تروریسم تکفیری در منطقه‌ی غرب آسیا، کدام عایدی مشخص را نصیب آنها خواهد ساخت؟ اگر نفعی برای آنها در میان نیست، این اقدام دقیقاً منفعت کدام دسته و گروه یا کشور را تأمین می‌کند؟

ضعف برآوردهای اطلاعاتی کشورهای غربی در شناخت مردم و منطق حاکم بر نظام حکمرانی مردمی در جمهوری اسلامی ایران باعث شده است تا با تمهید این دست اقدامات بی‌ارزش و نمادین تلاش کنند تا پروژه شکست خورده و خارجی آشوب و اغتشاش را تنفس مصنوعی بدهند. حال آنکه با این توهمات نه تنها به اهداف مداخله‌گرانه‌شان در داخل کشور دست نخواهند یافت، بلکه در سطح کلان‌تر، سیاست‌های مداخله‌گرانه‌ی منطقه‌ای آنها را نیز با شکست قطعی مواجه خواهد ساخت.

وزارت اطلاعات و جامعه‌ی اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران، ضمن حمایت قاطع و تمام عیار از نهاد پر صلابت، ایثارگر، مردمی، ضدّتروریستی و ضدّاستکباری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام متقابل در صورت هر عمل مُغایر امنیّت ملّی جمهوری اسلامی ایران را حق مشروع و مُسلّم کشور می‌داند.

وزیر اطّلاعات

و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات کشور

پایان مطلب

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا