اعلام برائت پلیس از اقدام خشونت آمیز لباس شخصیها مقابل مدرسه13آبان

دفتر سخنگوی فراجا اعلام کرد پلیس در جریان خشونت علیه یک خانم در مقابل مدرسه سیزده آبان هیچ نقشی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه :دفتر سخنگوی پلیس پیرامون رخ داد خشونت علیه یک بانو، مقابل مدرسه ۱۳ آبان، اعلام نمود که کارکنان پلیس هیچ نقشی در آن حادثه نداشته اند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که فرمانده انتظامی تهران بزرگ بلافاصله پس از اطلاع از رخ داد مذکور، تیمی از افسران حرفه‌ای خویش را مأمور پیگیری چند و چون آن حادثه نموده است.

تجسس‌های مأموران نشان داده است در آن رخ داد کارکنان پلیس هیچ نقشی، خواه مستقیم یا غیر مستقیم، نداشته اند.

همچنین، دفتر سخنگوی فراجا یاد آور شده است که پلیس ضمن تبرا جستن از اینگونه اقدامات، پس از انجام بررسی‌های لازم، نتیجه را به سمع و نظر شهروندان محترم خواهد رساند.

چندی قبل احمدوحیدی وزیر کشوردولت سیزدهم در واکنش به اقدامات غیرقانونی عده ای با لباس های شخصی در تجمعات اعتراضی گفت که در جمهوری اسلامی پدیده ای به نام لباس شخصی وجود ندارد و تمام نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی به جز نیروهای اطلاعاتی،همگی با لباس های فُرم سازمانی در تجمعات اعتراضی حضور دارند!

اکنون باید سوال پرسید که این افرادی که روز گذشته در مقابل مدرسه دخترانه سیزده آبان به ناموس مردم تعرض و به وی دست می زنند و موهای وی را می کشند از کدامیک از نیروهای نظامی و انتظامی هستند؟ چه کسی پاسخگوی این اقدامات زشت و غیرقانونی این افراد هست؟ مردم جهت مطالبه خسارات وارده توسط نیروهای لباس شخصی باید به کجا مراجعه کنند؟

پایان خبر

منبع
مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا