ایجاد مزاحمت دو نفر از خادمان هیئت ریحانه النبی برای تصویربردار سایت بچه شیعه

حین برگزاری مراسم اجتماع عزاداران حضرت علی علیه السلام در صحن بیرونی امام زاده صالح تجریش دو تن از خادمین هیئت ریحانه النبی برای عکاس سایت بچه شیعه ایجاد مزاحمت و درگیری نمودند!

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه :ظهر روز چهارشنبه 23 فروردین1402 مصادف با 21 رمضان1444 سالروز شهادت امیرمومنان،مولای متقیان،حضرت اسدالله الغالب علی ابن ابی طالب علیه السلام مراسم اجتماع عزاداران حضرت علی از سوی هیئت ریحانه النبی در محوطه بیرونی آستان امام زاده صالح میدان تجریش برگزار گردید که پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه جهت پوشش خبری و رسانه ای این اجتماع باشکوه،عکاس خود را برای تهیه گزارش به این مراسم اعزام نمود که متاسفانه دو نفر از خادمینی که دارای کاور و جلیقه خادمی با لوگو هیئت ریحانه النبی بوده برای عکاس سایت بچه شیعه ایجاد مزاحمت و رفتاری تند و به دور از شأن اهل بیت علیه السلام نموده و مانع تهیه گزارش شده و متاسفانه باعث صدمه ای جزئی به تجهیزات تصویربرداری گردیدند.

آقای محمدحسین پویانفر شما را خطاب قرار میدهیم زیرا که مدیریت و مسئولیت رفتارهای خادمین هیئت بر عهده شما می باشد و اگر نتوانید بر این دسته از موضوعات کنترل و مدیریت داشته باشید قطعا باعث دفع مخاطب خواهید گردید

دو نفر از خادمین با کدهای 368 و 351 رفتاری به دور از شأن مراسم عزای امیرالمومنین با یک عکاس خبری نموده اند که حتی گفتمان آنها نیر قانونی نبوده است. ( در صورت لزوم تصاویر خادمین منتشر می گردد )

خادمین با کدهای مندرج در متن فوق اظهار داشته اند که تصویربرداری با دوربین تلفن همراه مجاز است اما با دوربین حرفه ای و خبری ممنوع می باشد! در حالیکه در آن زمان عکاسان خبرگزاری های دیگر با دوربین های حرفه ای مشغول تهیه گزارش بوده اند که در این حین یکی از خادمین با رفتاری نابه هنجار باعث ایجاد تشنج و فشار دادن دوربین عکاس نمود که باعث آسیب جزیی به دوربین گردید و این ختم ماجرا نبود و پس از این قضیه برای اینکه رفتار خود را توجیح نمایند به نزد مامور پلیس مستقر در آن نقطه رفته و به همراه وی به سمت عکاس می روند و از مامور پلیس درخواست غیرقانونی جهت ضبط تجهیزات تصویربرداری عکاس ما را می نمایند که با پاسخ منفی مامور فراجا مواجه می شوند .

خادم مزاحم اظهار داشته که فیلمبرداری از مراسم با دوربین حرفه ای ممنوع می باشد! (طبق کدام قانون ؟ طبق کدام تابلو نوشته نصب شده در محل اجتماع ؟ )

آقای پویانفر حتما قبل از برگزاری مراسمات مهمی همچون اجتماع عزاداران جلسه اخلاق و توجیحی با خادمین خود برگزار نمایید و کسانی که دارای مشکلات روحی هستن و یا با دست گرفتن بیسیم های تاکی واکی هیجان زده می شوند و احساس می کنند نیروی ویژه ( دلتافورس ) هستند را در ترکیب تیم خادمین قرار ندهید این جملات را دلسوزانه عرض می کنیم زیراکه این گونه رفتارها بیشتر باعث ایجاد دلخوری و ناراحتی مخاطب و در نهایت ضربه دستگاه اهل بیت علیهم السلام و همچنین ضایع شدن زحمت خادمین دیگری که وظیفه خود را به خوبی انجام میدهند می شود.

به اطلاع مخاطبان و همراهان همیشگی پایگاه خبری بچه شیعه می رسانیم که به همین علت هیچ گزارش ویدیویی از مراسم به جز چند قطعه عکس تهیه نگردید.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا