مراجعه 8500 نفر از زائران ایرانی به پایگاه های هلال احمر در عراق

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۸500 نفر از زائران ایرانی در عراق به نیروهای هلال احمر جهت دریافت خدمات پزشکی مراجعه کردند.

به گزارش پایگاه فرهنگی مذهبی بچه شیعه :پیرحسین کولیوند ریاست سازمان هلال احمر ایران با اشاره آمار مراجعات زائران ایرانی به نیروهای هلال احمر در عراق گفت: تا به امروز تعداد ۳ هزار و ۷۶۴ نفر از زائران در کربلای معلی به مراکز درمانی که تحت پوشش هلال احمر جمهوری اسلامی هستند مراجعه کردند. بیشترین مراجعه زائران در کربلا به دلیل تزریقات، سرم تراپی و تست قند خون بوده است.

کولیوند بیان کرد: تعداد ۳ هزار و ۵۴۵ نفر هم در نجف اشرف به مراکزی که نیروهای هلال احمر در آنجا حضور داشتند به جهت انجام خدمات درمانی مراجعه کردند که البته در نجف مهمترین علت مراجعه زائران، تزریقات و بعد از آن دریافت سرم بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در مسیر نجف تا کربلا هم ۵۹۲ نفر به نیروهای هلال احمر مراجعه کردند که بیشترین دلیل مراجعه تزریقات، سرم تراپی و مشکلات زنان بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۶ نفر از زائران در کاظمین به نیروهای هلال احمر مراجعه کردند، افزود: در سامرا و سیدمحمد هیچ زائری به نیروهای هلال احمر مراجعه نکرده‌اند.

وی گفت: همچنین در کربلا ۱۸ نفر از بیماران برای دریافت مراقبت‌های پزشکی بیشتر و در نجف ۱۴ نفر به بیمارستان عراق اعزام شدند.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا