جزئیات پیش‌فروش اینترنتی بلیت سفرهای اربعین

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه :مقام مسئول سازمان راهداری با اشاره به آغاز فروش اینترنتی بلیط سفرهای اربعین از ۲۱ مرداد گفت: پیش بینی های لازم برای تسهیل سفرها انجام شده است.

داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد:‌ با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی از شنبه هفته آینده (21 مرداد) پیش فروش اینترنتی اربعین سفرها به مقصد استان‌های مرزی و مرزهای 6 گانه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در این خصوص تلاش شده که با استفاده از ظرفیت های کامل مشکلی در حمل و نقل ایجاد نشود و از ظرفیت دستگاه هایی که ناوگانی در اختیار دارند نیز در این ایام استفاده خواهد شد.

وی یادآور شد: زیرساخت های فروش اینترنتی یا رزرو برای بازگشت زائران نیز در حال ایجاد است و زائران باید در این خصوص برنامه ریزی های خود را در بازگشت به کشور و ورود به مرزها انجام دهند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: با توجه به این‌که شاید برنامه زمانبندی دقیقی برای برگشت زائران از سمت عراق به دقت انجام نشودف لذا در این خصوص حداکثر 6 ساعت برای انتقال و جابجایی زائران در نظر گرفته شده است. کسانی که بلیت رزو کرده اند، فارغ از هرگونه ناوگانی که در لحظه ورود به کشور موجود باشد کار جابجایی انجام می شود در غیر این صورت زائران منتظر اتوبوس مورد نظر خود می شوند.

باقرجوان اضافه کرد: شرایط به گونه ای است که باید تمام چارچوب ها و زیرساخت هایی که در حوزه جابجایی و حرکت ناوگان حمل و نقل وجود دارد مرور شود، در این راستا مانور هماهنگی اربعین در پایانه برکت مهران با حضور 18 استان آغاز برگزار و مسائل و مشکلات موجود احصا خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه سازمان راهداری با همکاری دیگر نهادها و ارگان ها تسهیل در تردد زائران و سلامت و خدمات رسانی مطلوب و شایسته به زائران اربعین حسینی(ع) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا