پای چت‌جی‌پی‌تی به دوچرخه‌ها باز شد

اولین دوچرخه الکتریکی مجهز به فناوری چت‌جی‌پی‌تی رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه: به نقل از الکترک، شرکت «Urtopia» فناوری چت‌جی‌پی‌تی را در دوچرخه‌های برقی خود ادغام کرد. چت‌جی‌پی‌تی یک ربات گفت و گوی هوش مصنوعی است که توسط استارتاپ اپن‌ای‌آی مستقر در کالیفرنیا توسعه یافته است. این ابزار یک پلتفرم قدرتمند است که می تواند با انسان ها برای پاسخ به سوالات، حل پازل، تولید اطلاعات، نوشتن کد برنامه نویسی و موارد دیگر تعامل داشته باشد.

شرکت Urtopia  اعلام کرد که آنها اولین شرکتی هستند که چت‌جی‌پی‌تی را در یک دوچرخه الکترونیکی ادغام کرده اند و با فشار دادن یک دکمه خدمت هوش مصنوعی را به دوچرخه سواران ارائه می دهند.

این نوآوری پیشگامانه همراه با سایر فناوری‌های اختصاصی مرتبط با ناوبری داخلی جی‌پی‌اس، ضد سرقت، ایمنی سواری و ضبط داده‌ها در یوروبایک2023 به نمایش گذاشته شد. دوچرخه الکترونیکی هوشمند این شرکت با قدرت چت‌جی‌پی‌تی و ویژگی تشخیص صدا به همراهی استثنایی برای دوچرخه سوارها تبدیل می‌شود و بر اساس نیازهای کاربران کمک‌های بلادرنگ ارائه می‌کند.

این شرکت دوچرخه سازی چت‌جی‌پی‌تی را در دوچرخه الکترونیکی خود ادغام کرده تا تعامل صوتی با راکب را فراهم کند.

برای مثال، یک دوچرخه‌سوار می‌تواند از دوچرخه الکترونیکی بپرسد که چگونه لاستیک پنچر را عوض کند.

چت‌جی‌پی‌تی و پلتفرم هوش مصنوعی آن ابزار قدرتمندی است، اما ادغام آن در یک دستگاه متحرک نسبتاً ناشناخته است. مرسدس اخیراً اولین شرکت حمل‌ونقلی بود که ادغام چت‌جی‌پی‌تی را در خودروهای خود اعلام کرد و مرز جدیدی را برای ادغام فناوری هوش مصنوعی باز کرد.

پایان خبر

امتیاز دهید

امتیاز کاربران: 4.5 ( 2 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا