حمله افراطیون به محمدحسین پویانفر و لغو جلسه توسط آتش به اختیاران شهر قم!

جناب پویانفر اگر امروز مرعوب حملات افراطیون شده اید به سالیان قبل خود بی اندیشید

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه: قرار بود مراسم جشن و شادی ویژه ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شهر قم با حضور حداکثری عاشقان اهل بیت علیهم‌السلام خصوصا دختران که این روز نیز،به نام روز دختر نامگذاری شده است در شهر قم با مولودی خوانی محمدحسین پویانفر و عبدالرضا هلالی با شعرخوانی مصطفی صابر خراسانی و اجرای محمد حسینیان برگزار گردد.

اما با فشار افراطیون این جلسه لغو گردید!

در کانال های تلگرامی و ایتا شهر قم با عناوین مختلف، اقدام به سم پاشی علیه مداح جوان (پویانفر) نمودن و وی را با برچسب های مختلفی از جمله (مداح صورتی) مداح حامی ولنگاری،مداح حامی فتنه و….. خطاب نمودند و افراد و گروه های به ظاهر راست گرای ،افراط گرا با سوء استفاده از نام و تصاویر رهبر معظم انقلاب اقدام به تهدید برگزار کنندگان جلسه و حتی کار به تحت فشار گذاشتن مسؤلین فرهنگی قم،جهت لغو جلسه کشیده شد که متاسفانه زور این افراد بیشتر بود و جلسه را با اعمال نفوذ خود در شورای تامین استان قم لغو نمودند .

اکنون طی دو روز گذشته حملات رسانه ای شدیدی علیه محمدحسین پویانفر در شبکه های اجتماعی شکل گرفته و پیش بینی می شود که این حملات تا با خاک یکسان نمودن این مداح جوان از سوی گروه های آتش به اختیار ادامه داشته باشد!

در این بین سایت فارس نیوز ،وابسته به سپاه اقدام به حمایت و طرفداری از مداح جوان نمود که با یکی دو مرتبه مطالعه مطلب به سوری بودن حمایت خبرگزاری فارس می توان پی برد زیرا که فقط به بیوگرافی پویانفر و کارهایی که در سالیان اخیر انجام داده و قطعات صوتی که منتشر نموده اشاره کرده است و هیچ اشاره ای به بانیان لغو جلسه در خبر این خبرگزاری نشده است و این گروه های به ظاهر مومن و متدین و در باطن افراطی معصون مانده اند و هیچ گونه محکومیت رفتار غیرقانونی گروه های به اصطلاح آتش به اختیار به چشم نمی خورد

متاسفانه طی سالیان اخیر گروه های بی نام و نشان ولی سازمان یافته در پوشش القاب و عناوین مختلفی همچون مدافعان ولایت،رهروان ولایت،آتش به اختیاران،فداییان ولایت و….. با سوءاستفاده از تصاویر رهبری خود را منتسب به رهبری می کنند و در این پوشش اقدام به تخریب چهره افراد شاخص دولتی و حکومتی، و جوسازی و حاشیه سازی برای چهره های مشهور می نمایند که متاسفانه در اکثر اقدامات آنها،با سکوت مسؤلین اطلاعاتی،امنیتی و قضایی همراه می باشد و تاکنون نیز برخوردی با این گروه ها و دسته هایی که باعث به حاشیه رفتن افراد دلسوز و انقلابی و مومن می شود صورت نپذیرفته است!

در کانال های این گروه ها که تحت عنوان گروه فشار و یا آتش به اختیاران شناخته می شوند از محمد حسینیان مجری با سابقه تلویزیون جمهوری اسلامی ایران به عنوان مجری حامی فتنه و اغتشاشات یاد می کنند ! سوال ؟ (آیا مملکت وزارتخانه ای عریض و طویلی به نام وزارت اطلاعات و امنیت ندارد؟ آیا این وزارتخانه که دارای چندین معاونت مستقل و تخصصی از جمله ضدجاسوسی و امنیتی هست نمی تواند به جرم ها و اقدامات ضد امنیتی افراد شاخص و سلبریتی و حتی افراد عادی جامعه ورود کند؟

تنها ادله این گروه ها برای حامی فتنه ،حامی اغتشاشات،منافق،ضدولایت،ضدانقلاب خواندن افراد ،مطالب و پست های صفحه شخصی آنها در شبکه اجتماعیست و این گروه ها دائما با آزادی بیان و آزادی قلم و انتقادات مخالف هستند و اینگونه آزادی رسانه ای و آزادی بیان را سرکوب می کنند !

در صورتی که هر یک از عناوین فوق الذکر توسط دستگاه اطلاعاتی و امنیتی رصد می شود و در صورتی که مسجل گردد فلان مداح،فلان بازیگر تلویزیون و سینما،فلان شخص اقدامات ضد امنیتی مرتکب می‌شود در کمترین زمان ممکن به وی تذکر و در صورتی که اقداماتش دامنه وسیع و گسترده ای را در بر گرفته باشد توسط حکم قضایی وی را بازداشت و بازجویی می کنند

پویانفر چوب سکوت خود را در مقابل اقدامات غیرقانونی و افراط گری گروه های فشار در سالیان اخیر را می‌خورد !

محمدحسین پویانفر مداحی میانه رو و معتدل بود و در ابتدای آغاز فعالیت خود در عرصه مداحی سعی در عدم دخالت در امورات سیاسی داشت و تا سه چهار سال ابتدایی خود در امورات سیاسی دخالت نمی‌کرد  ولی به مرور زمان و با کسب شهرت کم کم وارد جریانات و حلقه های سیاسی  شده ، و هر از گاهی مواضع سیاسی اتخاذ می نمایند اکنون جریان تخریب گر از آنجایی که همه باید با آنها موافق باشند و از اوامر آنها اطاعت کنند در غیر اینصورت همگان از نظر آنها ضدولایت و ضدانقلاب می باشند و همین امر را دست مایه حملات رسانه ای خود علیه این مداح جوان قرار داده اند و البته شخص محمدحسین پویانفر نیز در رابطه با این جریانات خاص بی تقصیر نیست و سالیان قبل به حمله کنندگان امروز ،میدان می داده و در قبال رفتارهای غیرقانونی این گروه ها سکوت اختیار می‌کرد و اکنون به تعبیری می توان گفت تاوان سکوت خود را پس می دهد

در هر جامعه ای هر رفتار افراط و تفریط گرانه ای محکوم است

و باید در هر جامعه ای اعم از اسلامی و غیر اسلامی قانون حکم فرما باشد ولاغیر

و اگر حاکمیت آن جامعه، دست افراط گران را باز بگذارد و بر کارهای آنها چشم پوشی نماید ولو اینکه به ضرر خود باشد اقدامات این گروه ها بیشتر دفع کننده خواهد بود و حتی افراد کارگزار دولتی و حکومتی در لایه های هفتم به پایین نیز دچار تکدر خاطر از حاکمیت خواهند شد.

پایان مطلب

مطالب مرتبط: حمله شیخ احمد پناهیان به محمدحسین پویانفر!

لینک کوتاه :
https://bacheshie.ir/?p=3893

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا