شروع طرح تذکر لسانی با هماهنگی پلیس و بسیج

در ادامه این جلسه سرهنگ هادی موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران اظهار کرد: با توجه به حساسیت‌های شرکت بهره‌برداری مترو سرهنگ لک که سابقه فعالیت در سطوح اجرایی و ستادی پلیس را دارد به عنوان فرمانده یگان حفاظت این شرکت انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه : فضای جامعه ایران پس از مرگ مرحومه مهسا امینی به خصوص در ماه های اخیر در مورد لجبازی قشر جوان با حکومت شدت بیشتری یافته است به طوریکه برخی از زنان و دختران اقدام به کشف حجاب در معابر عمومی و سطح شهرها می کنند اکنون شهرداری تهران وسازمان متروی تهران وحومه جهت مقابله با این ناهنجاری اجتماعی اقدام به برگزاری جلسه با آمرین به معروف و ناهیان از منکر نموده که در ادامه این جلسه سرهنگ هادی موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران اظهار کرد: با توجه به حساسیت‌های شرکت بهره‌برداری مترو سرهنگ لک که سابقه فعالیت در سطوح اجرایی و ستادی پلیس را دارد به عنوان فرمانده یگان حفاظت این شرکت انتخاب شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با تأکید بر اینکه به لحاظ سازمانی مهم‌ترین وظیفه مترو خدمات‌رسانی به شهروندان است افزود: در راستای مطالبات عموم شهروندان در موضوع حجاب، در مرحله اول در قالب تذکر لسانی طرحی با هماهنگی پلیس و بسیج در ایستگاه‌های مترو شروع شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در جلسه معارفه فرمانده یگان حفاظت این شرکت، از تشکیل ستاد عفاف و حجاب در مترو خبر داد و گفت: ما هم به‌مانند شهرداری تهران، ستاد عفاف و حجاب را در مترو ایجاد کردیم .

وی با تأکید بر اینکه به لحاظ سازمانی مهم‌ترین وظیفه مترو خدمات‌رسانی به شهروندان است افزود: در راستای مطالبات عموم شهروندان در موضوع حجاب، در مرحله اول در قالب تذکر لسانی طرحی با هماهنگی پلیس و بسیج در ایستگاه‌های مترو شروع شده است.

در ادامه این جلسه سرهنگ هادی موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران اظهار کرد: با توجه به حساسیت‌های شرکت بهره‌برداری مترو سرهنگ لک که سابقه فعالیت در سطوح اجرایی و ستادی پلیس را دارد به عنوان فرمانده یگان حفاظت این شرکت انتخاب شد.

وی افزود: یگان حفاظت وظیفه‌اش تأمین امنیت، حفاظت و نگهداری از اماکن، تأسیسات و اموال منقول و غیرمنقول شهرداری است و در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تشکیل یگان حفاظت دستگاه‌های اجرایی؛ در سال ۱۳۹۰ یگان حفاظت شهرداری تهران آغاز به کارکرد.

در پایان این مراسم حکم علی‌اصغر لک قرائت و وی به سمت فرمانده یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا