شعار هیئت های عزاداری در ماه محرم 1445 قمری اعلام شد

شورای هماهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور شعار «در زیر خیمه‌اش همه یک خانواده‌ایم» را به عنوان شعار مشترک جامعه محبان‌ اهل‌بیت(ع) و هیأت‌های حسینی در ایام محرم ۱۴۰۲ اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه :در آستانه فرارسیدن ایام عزای سید و سالار شهیدان، پس از اولویت‌سنجی محورهای‌‌ محتوایی
و هم‌اندیشی جامعه ‌فعالان ‌هیأت، شورای هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور شعار «در زیر خیمه‌اش همه یک خانواده‌ایم» را به عنوان شعار مشترک جامعه محبان‌ اهل‌بیت(ع) و هیأت‌های حسینی در ایام محرم ۱۴۰۲ اعلام کرد.

۶ شعار به هیأت‌ها برای اعلام نظر ارسال شد

این شورا فراخوان عمومی برای انتخاب شعار اعلام کرد که در مجموع ۱۰۰ شعار پیشنهاد شد که بعد از پالایش اولیه، ۳۰ شعار در شورای هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور مورد بررسی قرار گرفت تا در نهایت روی ۶ شعار به اجماع رسیدند.

رأی ۴۶ درصدی هیأت‌ها به شعار امسال

این ۶ شعار به مسئولان و مدیران هیأت‌های مذهبی ارائه شد تا آنان نیز برای انتخاب این شعار مشترک همفکری و اعلام نظر کنند که در نهایت ۴۶ درصد از مدیران و مسئولان هیأت‌های مذهبی کشور به شعار «در زیر خیمه‌اش همه یک خانواده‌ایم» رأی دادند.

شورای هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور در اطلاعیه خود از تمام هیأت‌ها و مجموعه‌ها، خواسته است تا ضمن حفظ شعار و نشان و استقلال‌ خود، با نمایش جلوه‌ای از وحدت و هم‌دلی جامعه هیأت‌های حسینی، در این حرکت جمعی هم مشارکت کنند و این شعار را در حاشیه تولیدات، تبلیغات و فضاسازی هیأت درج کرده و در محتوای هیأت مدنظر قرار دهند.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا