سکوت رسانه های حامی دولت سیزدهم در مورد گرانی های کمرشکن

سکوت مطلق خبری را باید جدی ترین واکنش رسانه های موسوم به اصولگرایان در روزی دانست که برخی اخبار، از رکوردشکنی دلار و رسیدن آن به قیمت‌های غیرقابل پیش‌بینی و باور حکایت دارند.

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه :دلار که فقط چند روز پیش از سقف تاریخی ۵۰ هزار تومان نیز عبور کرد، در معاملات یک‌شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ با رقم‌های بسیار بیشتر مبادله شد تا جایی که می‌توان گفت قیمت ۵۰ هزار تومانی برای هر دلار، که تا همین چند ماه پیش به‌عنوان کابوس اقتصاد ایران شناخته می‌شد، حالا به یک آرزو تبدیل شده است! اما با این وجود رسانه‌های اصول‌گرا، مطلقا هیچ واکنشی به این گرانی‌ها نداشته‌اند و در مقابل، روی رکوردشکنی شاخص بورس مانور می‌دهند.

خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا، فارس، تسنیم و مهر، در میانه روز یکشنبه، ترجیح دادند تیترهای برتر و برگزیده خود را به مطالبی مانند تاسیس ۲۳۰ شرکت دانش‌بنیان از سوی نخبگانی که به کشور بازگشته‌اند یا تغییر شرایط اعطای ارز مسافرتی، مراسم تشییع مرحوم شهرام عبدلی یا آغاز پیش‌فروش خودرو اختصاص دهند و هیچ اشاره‌ای به گرانی رکوردشکن دلار و اثر آن بر معیشت و سلامت جسمی و روحی مردم نداشته باشند.

صفحه نخست خبرگزاری دولت
(ساعت ۱۴/۵۰ روز یکشنبه ۷ اسفند)
صفحه نخست خبرگزاری ایسنا
(ساعت ۱۴/۴۵ روز یکشنبه ۷ اسفند)
صفحه نخست خبرگزاری فارس
(ساعت ۱۴/۴۰ روز یکشنبه ۷ اسفند)
صفحه نخست خبرگزاری مهر
(ساعت ۱۴/۳۵ روز یکشنبه ۷ اسفند)

نگاهی به عملکرد همین رسانه‌ها در دوره دولت قبل نشان می‌دهد که آنان پیش‌تر به شدت نگران معیشت مردم بوده‌اند و در قبال هر هزار تومان افزایش قیمت دلار، آتش تهیه سنگینی علیه دولت و تصمیماتش تدارک می‌دیدند. بنابراین جای دارد این پرسش مطرح شود که چرا این رسانه‌ها حساسیت خود به امور اقتصادی را از دست داده‌اند و در مقابل افت چشم‌گیر ارزش پول ملی، هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا