موضوعات داغ

45 کتابی که مداحان و وعاظ باید بخوانند +عکس

بسته معرفتی ارتقای توانمندی ارکان هیأت در محرم 1401 در موضوعات «جهاد تبیین»، «حلقه‌های میانی»، «خانواده و جمعیت»، «روضه خانگی»، «تشکیلات و جبهه‌سازی» تهیه شد.

بسته معرفتی و محتوایی ارتقای توانمندی ارکان هیأت ویژه محرم ۱۴۰۱ در موضوعات «جهاد تبیین»، «حلقه‌های میانی»، «خانواده و جمعیت»، «روضه خانگی»، «تشکیلات و جبهه‌سازی» تهیه شده است.

هر مداح، منبری و مدیر هیأت برای اینکه بتواند اولویت‌های زمانه را بشناسد و تأثیر بیشتری روی مخاطبین خود داشته باشد، نیاز به محتوای ارزیابی شده معرفتی و مهارتی دارد. این خلأ وقتی بیشتر احساس می‌شود که هیأت‌ها دغدغه‌مند باشند، اما برای این دغدغه محتوای مناسبی در دسترس نداشته باشند.

امسال نیز مانند سال‌های گذشته جهت بالا بردن سطح معرفتی و مهارتی سخنرانان، مداحان و مدیران هیأت‌های حسینی و نیز برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجربیات و هم‌افزایی بیشتر آنان و نیز جریان‌سازی رسانه‌ای حول موضوعات خاص و کلیدی، بسته معرفتی ارتقای توانمندی ارکان هیأت در محرم ۱۴۰۱ با موضوعات «جهاد تبیین»، «حلقه‌های میانی»، «خانواده و جمعیت»، «روضه خانگی»، «تشکیلات و جبهه‌سازی» و محتوای تاریخ و مقتل و شعر و نوحه و… تقدیم شده است.

علاقه مندان می‌توانند برای تهیه این بسته عدد ۷۲ را به سامانه ۳۰۰۰۱۵۴۲ ارسال نمایید و یا برای ثبت سفارش به لینک baste.heyat.co مراجعه کنید.

بسته معرفتی و محتوایی ارتقای توانمندی ارکان هیأت ویژه محرم ۱۴۰۱ با ۷۰ درصد تخفیف در اختیار مداحان، سخنرانان و مدیران هیأت‌ها قرار می‌گیرد.

به این مطلب امتیاز بدهید

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا