گزارشی کامل از کمک سایت بچه شیعه به یکی از محبین اهل بیت

یادداشت مدیریت سایت بچه شیعه

سلام علیکم

در اواسط مرداد 1396 گوشی تلفن همراهم زنگ خورد و صدایی غم آلود و بسیار نگران خانمی جوان را شنیدم که خود را راضیه پهلوان مقدم یکی از اعضای شورای روستای میرزاخون شهرستان زابل از توابع سیستان بلوچستان در نقطه صفر مرزی معرفی کرد و در مورد یک کِیس اورژانسی کمک خواهی کرد و گفت که هیچ کسی به این مادر کهنسال و فرزندش که از محرومترین افراد این روستا هستن کمکی نمیکند حتی شخصا به کمیته امداد بخش زهک از توابع زابل مراجع و خواستار کمک به این دو نفر شده ام اما ترتیب اثر داده نشده و صدایم به جایی نرسیده است و از بنده درخواست کرد که صدای این مادر عزیز که در آن روستا به ( بی بی کنیز ) مشهور است بشوم.

بنده نیز در آن برهه از زمان مقداری محتاطانه عمل کردم و گفتم اجازه بفرمایید بنده تحقیق کنم در مورد صحت موضوع و با شما تماس خواهم گرفت.

بعداز سه چهار روز از این ماجرا و ارتباط با منابع خود در سیستان و بلوچستان و پیگیری ماجرا صحت گفته های خانم پهلوان مقدم مسجل شد و تصمیم گرفتم که به همراه تیم خبری و رسانه ای بچه شیعه هرگونه کمک اعم از مالی،تجهیزاتی و…. رو انجام بدیم.

می توانید گزارش کامل تصویری که در 1396/05/26 در نسخه قدیمی سایت بچه شیعه منتشر شد و  هم اکنون نیز در دسترس قرار دارد و از مخاطبان و همراهان خود درخواست کمک کردیم را با کلیک در این قسمت مشاهده بفرمایید

در ادامه تصاویر+فیلم مستندی از اوضاع زندگی اسفبار ( بی بی کنیز ) را مشاهده بفرمایید

 

تصویری از محل زندگی

در ادامه توجه شما را به دیدن فیلمی ۲ دقیقه ای از وضع زندگی اسفبار ( بی بی کنیز ) جلب می نماییم

 

که خدا رو شکر و به لطف خدا،همراهان و مخاطبان سایت بچه شیعه پس از انتشار گزارش فوق سریعا اعلام همبستگی و آمادگی جهت کمک به بی بی کنیز نمودند

واریز کمک نقدی( آقای نیکوکاری از شهر شیراز ) برای رفع نیازهای بی بی کنیز در تاریخ ۹۶/۵/۲۹

 

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کاربران: 4.57 ( 3 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا