ارسال نامه به سردار نقدی و ریاست سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نامه انتقادی سایت بچه شیعه از رئیس سازمان بسیج و ریاست سازمان تبلیغات اسلامی تهران

پایگاه فرهنگی مذهبی بچه شیعه : روز گذشته نامه ای انتقادی از عدم توجه مسئولین فرهنگی سازمان بسیج در دبیرخانه فرماندهی (نمسا ) خطاب به ریأست این سازمان (سردار محمدرضا نقدی ) ثبت نمودیم و از عدم توجه به درخواست و نامه سایت بچه شیعه انتقاد کردیم که در ادامه پرینتی از این نامه را مشاهده می فرمایید.

در مورخ 29 شهریور1394 نیز نامه ای در دبیرخانه سازمان تبلیغات اسلامی تهران ثبت نمودیم و خواستار پیگیری نامه های قبلی خود شدیم که در ادامه تصویری از نامه را مشاهده می فرمایید.

می گویند که جنگ نرم است ولی ما که در خط مقدم این جنگ حضور داریم با دستان خالی مشغول مبارزه در برابر تهاجمات دشمنان که از مدرن ترین ابزارآلات فنی در جبهه سایبری حضور دارند هستیم.

می گویند جنگ نرم است اما هیچ توجهی به رزمندگان این جبهه ندارند و فکر می کنند که ما زاییده شدیم و به دنیا آمدیم که از هزینه شخصی خود با دشمنان این جبهه بجنگیم و گویا که نوکر دربست این افراد دولتی و حکومتی هستیم.

اگر جنگ است باید خود شما و فرزندانتان نیز در این جنگ حضور داشته باشید و ترکش خمپاره های فرهنگی به شما نیز اصابت کند و روح و روانتان را مجروح کند

اگر جنگ است موظف هستید که از رزمنده این جبهه از هر لحاظی دفاع کنید و سلاح و مهمات مورد نیز این جبهه را تأمین کنید تا رزمنده بتواند همزمان از مواضع و سنگر های اعتقادی دفاع کند و هم به مواضع دشمن حمله کند.

بدین گونه که فقط من و امثالهم بجنگیم و هزینه حجم اینترنت ماهیانه را از بودجه شخصی پرداخت کنیم و ابزارهای مورد نیاز جنگیدن را با دردسر و مشکلات فراوان تامین کنیم و شما مسئولین دولتی و حکومتی فقط شوآف رسانه ای برگزار کنید و گزارش کذب بدهید که نمیشوید!

اگر بدین ترتیب باشد مطمئن باشید در آینده نه چندان دور ضربات سنگینی بر پیکره نظام و انقلاب از مجاری رسانه وارد خواهد شد و دشمنان در جنگ سایبری و جنگ رسانه ای پیروز خواهند شد.

پایان مطلب

منبع
سایت بچه شیعه

1 دیدگاه

  1. شما خیلی مسئولین جمهوری اسلامی رو جدی گرفتید
    اینا حرفای خودشون رو قبول ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا