هیئت های مذهبی تا ابتدای شهریور در مرزها مستقر میشوند

وزیر کشور پیرامون استقرار مواکب در پایانه مرزی چذابه گفت: تعدادی از مواکب آماده شده است و بخش دیگر آن در حال آماده‌سازی هستند؛ بنا شده تا ابتدای شهریور در محل مستقر شوند.

به گزارش پایگاه خبری مذهبی بچه شیعه: سردار احمد وحیدی  وزیر کشور امروز در حاشیه نشست آماده‌سازی مرزهای شلمچه و چذابه اظهار کرد: چندین کار اساسی باید در این منطقه صورت می‌گرفت در حوزه جاده‌ای فعالیت‌ها آغاز شده و تا ٢٠ روز آینده آماده‌سازی لازم انجام می‌شود.

وی پیرامون استقرار تجهیزات در پایانه مرزی چذابه عنوان کرد:مسائل مربوط به استقرار مه‌پاش،سایه‌بان و سایر تجهیزات مورد نیاز زوار در این جلسه بررسی شد، این تجهیزات در کارخانه‌های مربوطه در حال آماده‌سازی هستند و ٧٠ درصد پیشرفت داشته‌اند که بناشد به موقع در محل نصب شوند.

وزیر کشور در رابطه با استقرار مواکب در پایانه مرزی چذابه بیان کرد: تعدادی از مواکب آماده شده است و بخش دیگر آن در حال آماده‌سازی هستند؛ بنا شده تا ابتدای شهریور در محل مستقر شوند.

وحیدی در خصوص وضعیت آب و برق در مرز چذابه گفت: آب و برق به این منطقه آورده شده است،مخازن جدیدی پیش‌بینی شده و برای احتیاط نصب می‌شود تا در حوزه آب مشکلی نداشته باشیم.

وی افزود: پیش‌بینی شده که بتوانیم آب را تا آن سوی مرز جایی که زوار ما به آن نیاز دارند برسانیم.

وزیر کشور در پایان با اشاره به وضعیت پارکینگ‌ها گفت: پارکینگ‌‌ها در دو مرز چذابه و شلمچه وضعیت قابل قبولی قرار دارد،در مرز چذابه حدود ٩٠ هکتار آماده‌سازی شده است و همین پیش بینی درخصوص مرز شلمچه صورت گرفته تا از این جهت نیز کمبودی نداشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا